torsdag, februari 5

Bokutlottning

Så här är det - jag har ett helt rum fullt med böcker. Jag har också en Bäbis i magen, men inget rum att stoppa bebisen i när den väl kommer ut och börjar kräva sådana saker. De flesta böcker ska jag nog lyckas behålla på något sätt, även om de måste få plats någon annanstans än i just det där rummet. Men som om mina bokbekymmer inte vore stora nog, så fortsätter förlagen (tack vare min stolta position som bokhandelsmedhjälpare) glatt att bombardera mig med nya, blanka mästerverk i en aldrig sinande ström.

Därför lottar jag nu ut:

Till dess din vrede upphör av Åsa Larsson (inbunden)









och

24 timmar i oktober av Caroline Giertz (mjuka pärmar med invikta flikar, s.k. danskt band).








Böckerna är nya och olästa (ja, inte av alla hoppas jag, men av mig i alla fall) och det enda du behöver göra för att delta i utlottningen (åtminstone den här gången) är att maila titeln på den bok du helst vill ha samt din adress till alwilda@passagen.se senast den 12 februari 2009. De två slumpmässigt valda vinnarna presenterar jag här på bloggen fredagen den 13 februari 2009 (tja, det blir en lyckodag för två personer i alla fall!).

Lycka till!

2 kommentarer:

Andy sa...

Vadfalls.

Jaja, som du säger, stora tänkare är på samma frekvens.

Anonym sa...

åh, jag är avundsjuk! jag vill också få en massa läsex... inte slåss om jobbets böcker med eleverna. Å andra sidan kanske vi skall vara glada över att inte jag FÅR böcker med tanke på hur bra jag är på att skaffa dem iaf