onsdag, september 7

Vildsint Skymningslandet har släppts lös!

Portarna till tryckeriet har öppnats, skymningsskuggorna har spritt sig över landet och äntligen står en låda med Vildsint innehåll och morrar otåligt även i min hall! 

Släpp ut oss!!
Alwildas grymma boktips proudly presents: 
Vildsint Skymningslandet!

Denna sällsynt vackra antologi är fylld med svindlande, spöklika, oroande, kärleksfulla och oväntade berättelser på temat Skymningslandet. Ett fullkomligt oemotståndligt tema om du frågar mig (eller för all del, vem som helst). Boken består av 44 noveller som har röstats fram på Piratförlagets sajt för författare, Kapitel1.se. Medverkar gör bland andra Anders de la Motte, som förra året blev utsedd till årets debutant av Svenska Deckarakademien för sin bok [geim], och självklart hittar ni också Sveriges grymmaste piratdrottning - yours truly - här! (Min novell heter Flickan på vägen och börjar på sidan 296.) 


Den fantastiska antologin Vildsint Skymningslandet finns inom kort i en bokhandel/nätbokhandel nära dig, men vill du ha den alldeles nu direkt så kan du självklart också köpa den av mig. Då betalar du 69:- inklusive frakt inom Sverige (50:- exklusive frakt, jag subventionerar frakten lite). Skicka ett mail med ditt namn och din adress till alwilda(at)passagen.se, så får du betalningsuppgifter av mig. Innan du vet ordet av så ligger det sedan något vildsint och morrar i din brevlåda, redo att ta dig med in i skymningslandet - en av de mest magiska, otäcka och vackra platser du någonsin skådat ...


1 kommentar:

Cpt Dylan legless wooden Tate sa...

AAAAAARRRRRRRRR! =)